Pink and Black

Idag spirar vårkänslorna. Har varit ledig, spelat en massa gitarr och gått på offroad-äventyr med hunden. Inte alls vad jag borde ha gjort helt enkelt. Min diciplin är lika med noll! Borde ha pluggat och städat hela dagen, men hur kul är det på en skala? Speciellt inte när solen för en gångs skull är närvarande och kreativiteten infinner sig. Har börjat jobba på den där utlovade balladen.. och fick genast beställningar från fler håll. Alex, du ska få din födelsedagssång lagom till augusti, jag lovar! ;) haha.

Har en massa bubblande känslor inombords som inte riktigt går att uttrycka i ord. Om någon har en amperemeter får ni gärna komma hit och mäta spänningen, det är laddat vill jag lova! Men jag gillart :) Förövrigt ska jag bli moster! All cred till syrran och Emil som lyckats producera fram ett litet liv, men fan vad galen ungen kommer bli av att växa upp med dem. Jag har iaf hittat en butik som säljer elgitarrer anpassade för barn, så kommande julklapp är redan klar och de stackars föräldrarna kommer att få ett ljudligt helvete om ett par år! Men jag känner att det är min roll som flatfadder/moster att lära ungen lite punkrock och köpa miniconverse. Det är aldrig för tidigt för att ha rätt stil!

Nu blir det matlagning för hela slanten, sen middag när damen ett par dörrar bort behagar att komma hem från jobbet. Åh, jag längtar tills jag får sätta tänderna i lasagnen! Kalla mig katten Gustav eller något. Ost är min största passion. CHEEEEESE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0