...

Hur kan en dag som började så bra fortsätta att kana utför? Är nog alldeles för trött för att vända på steken, tar igen det imorgon! Jag är iaf otroligt imponerad över hur mycket av elläran som faktiskt gick in i mitt huvud idag. Snart är jag nog näst intill elektriker, serre! Någon som behöver mäta spänning, resistans eller ström? Jag fixar't!

Förövrigt måste jag lära mig att sluta dagdrömma så intensivt. Var helt stensäker på att jag åkte buss, men när jag hoppade av i brunnsparken tyckte jag helt plötsligt att det kändes konstigt. Vände mig om för att titta på fordonet och upptäckte att jag åkt spårvagn. Totalt lost! Till mitt försvar tog jag faktiskt bussen från Torslanda, glömde bara bort att jag bytt till vagn vid vårväderstorget för att ta mig in till stan :P







What if you're making me
All that I was meant to be?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0