Don't wait

Seg som en gnu, ännu en sömnlös natt är i rullning och jag funderar starkt på att ge mig ut på promenad genom stan för att hitta något nattöppet plejs som levererar cigg vid denna tiden på dygnet. Fast för hälsans skull intalar jag mig själv att jag lär kunna sluta röka om jag bara lyckas hålla mig från ciggen inatt. Snus it is! Och i vilket fall som har jag lämnat cykeln på jobb, skulle nog inte orka bege mig utan den.

Har haft en trevlig helg i göteborg, som alltid. Empas sällskap lyckas alltid locka fram ett leende och tusen gamla minnen hos mig. Det är fint som snus det!

Idag har dock mitt humör inte varit lika mycket på topp. Blev sinnesjukt besviken på sjukan idag, jävla strejk. Det innebär ju att min behandling kommer att stanna upp och behöva backas tillbaka ett par steg när strejken slutar om en vecka. Men men..

Jag peppar mitt humör genom att spela en massa istället. Just nu är det Jason Mraz somriga toner som får mig att le lite fastän dagen sög. "I tried to be chill but you're so hot that i melted"

Nej, nu kallar gitarren. Off to the tabs

Kommentarer
Postat av: NADIA

Tuff blogg.

2008-05-07 @ 04:06:22
URL: http://zoegaz.blogg.se
Postat av: Flaxx

sova bör man annars försvinner en tuss!

2008-05-11 @ 19:51:22
URL: http://flaxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0