Open your eyes

Midsommar var galet. Så galet att jag nu lovat mig själv ännu en vit månad. Det hela började med japansk förfest hemma hos mig. Sushi, sake och kareoke, som fan. Jocke var duktig hemmafru och hade fixat käket.. och jag och riche stod för underhållningen på kareoken och lite livemusik. Sedan hookade vi min roskildegitarr, slängde oss på hundrabussen ner mot näset och fick med ett gäng partysugna grabbar på allsång. "Det var en hit att ta med guran!"

Väl nere i skanör blev det party hemma hos andré. Efter ett tag blev grabbarna uttråkade, så vi frågade om de fick hoppa på grannens studsmatta mot att jag spelade en låt för henne. Det fick de minsann! Och låten var så pass uppskattad att jag fick spela på scenen de hade i trädgården, så jag stal en elgitarr från bandet, steg upp och drog med hennes gäster på allsång. Mycket allsång denna kväll alltså. Någonstans vid det laget blev jag för full för att minnas hur kvällen därefter förlöpte. Ngt svagt minne av fyllekräng i form av tusen mackor, toplessbadande i krullans pool och tre pers i en alldeles för liten säng har jag dock. Dagen efter mådde jag som jag förtjänade, så det blev en massa eva & adam och skitsnack i jeckas soffa. Alla var för sega för att röra sig överhuvudtaget.

Ikväll har det däremot varit en massa jobb, vilket det kommer att bli hela veckan. Och eftersom jag aldrig kan sova om nätterna ska jag ut med min natthomie, Gabi, och spela gitarr på stranden nu.. romantiskt värre! haha ;) palla oss.

Godnatt sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0