Closest thing to crazy

Gårkvällens jamsession hos Joy var sjukt skön. Känns som låten blivit färdig och fått en personlighet nu, vilket kanske är rätt bra timat eftersom vi ska spela den på fredag. Hanna och Kim joinade också med pizza och cola, så det blev lite skvallerfika och alldeles förmånga sexistiska skämt. Men sånt gillar vi!

Jag har verkligen spelat hela dagen igår och hela morgonen idag. Låten jag började på igår är nu helt complete. Vartenda anslag på strängarna och varje textrad är nu helt fullbordad. Så snabb och effektiv är jag aldrig när jag skriver, men inspirationen infinner sig mer än någonsin för tillfället. Har dock helt sinnesjukt ont i fingrarna efter allt spelande nu. Ber till gud (även om jag är ateist) att jag inte hamnar i köket på jobb ikväll. Mina stackars händer är alldeles för ömma för att massproducera burgare kvällen lång. Kan "sitta i lådan" istället, som Miki uttrycker det.

Förövrigt börjar solen krypa fram om dagarna, jag får vårkänslor, är singel och livet leker!
(Faktumet med bedrägeriet och mina återkommande läkartider ignorerar vi tills vidare)

I'm on top of the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0