In the middle of the night

Klockan är 01,11 och som vanligt har jag glömt hur man går och lägger sig.. Känns som det är för mycket som snurrar runt i skallen just nu. Jag har iaf sagt upp mig från jobb, innan idag, och sedan gått och små-ångrat mig hela kvällen. Börjar trivas helt bra där.. Men det blir kanske till att dela arbetsplats med Alex i Malmö ist :) Får se hur det går med det nu bara..

Förutom jobb-byteskarusellen har även skolan dragit igång så smått och för en gångs skull känns det faktiskt skitbra (känns dock mindre bra att jag måste läsa igen en massa kurser, men det är smällar man får ta.) Något som dock inte alls har dragit igång, fastän det borde, är mitt projektarbete. Jag pallar inte riktigt ta tag i allt som krävs inför bolagsstarten.. får väl ta tag i det nu när jag är ledig ett par dagar. Tiden går lite för fort fram bara, löning snart igen fan.. det är bra, men man missar en massa på vägen när allt går sådär snabbt.. Dock innebär även det att tiden fram tills vi åker till sthlm kommer att gå snabbt som sören. Fett ös! Det kommer att bli cp-tripp på hög nivå.. iaf om jag får bestämma :P

Men nej, nu ska jag gå och vila mitt smått blodiga öga.. det ser inte så trevligt ut ikväll (om jag får säga det själv) Jag är förmodligen blind innan jag är trettio.

Over and out!
Räänt





Though I've been unable,
To put you down,
I'm still learnin' things I ought to know by now.

Never again, no

'Cause you're a god,
And I am not,
And I just thought that you would know,
You're a god,
And I am not,
And I just thought I'd let you go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0