I wont spend another night alone

Nattfilosofi på hög nivå här.. Sitter och kränger medhavd caesarsallad och chokladmilkshake från jobb.

Skulle knåpa ihop en tatuering till syrran, men människan har ju inte en vettig tanke bakom det, vilket leder till att jag måste komma på någon filosofi till henne för att jag inte ser tjusningen i att ha en meningslös tatuering som inte förmedlar något.. vilket i sin tur leder till att resultatet blir alldeles för personligt och att jag själv vill tatuera det istället. Får väl se hur det blir med den saken.

Förövrigt närmar sig både nyköping, popkollo, malmöfestivalen och nästa lönedag.. augusti kommer att fara förbi i ilfart. Känns som man har tagit sig lite vatten över huvudet, men det ska väl gå det med. Får andas ut i september. Är iaf sjukt pepp på både malmöfestivalen och giget i nyköping efter alla positiva kommentarer den senaste tiden, hoppas bara att förväntingarna inte grusas när det väl gäller.. Det är aldrig bra att ha för höga förhoppningar. Om man inte förväntar sig ngt särskilt är det så mkt lättare att uppskatta det som faktiskt blev bra i efterhand än om man hoppades på att det skulle bli perfekt och någon liten detalj gick åt skogen. Äh, det löser sig.. sa han som sket i vasken.

McDonald´s knallar och småspringer det med. Eller McGaynald´s kanske vi skulle kalla det? Jobbet flyter iaf på nu när jag börjat jobba kväll ist för dagtid.. Det går bättre, arbetskamraterna är trevliga, de flesta är mer eller mindre icke-straighta och p-maten i form av en big mac varje dag är bra för mitt ständigt återkommande projekt: att lagra underhudsfett inför nästkommande vinter. det finns dock de som påstår att jag ser ut att ha gått ner i vikt, men det skyller vi på att vi omproducerat till muskler vilket gör att man ser mer fit ut.

En cigg och lite spansk klassisk musik på detta så infinner sig säkert känslan av sömnbehov strax också. Att det ska vara så jävla svårt att gå och lägga sig...



image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0