Spice up my life

Åh vad jag önskar att jag sett spicegirl under deras turné. Hur oldschool är inte det på en skala? Den som påstår att musiken är bra bör nog ta en tripp till apoteket och införskaffa lite revaxör innan de lyssnar och uttalar sig igen. Men nostalginivån på deras framträdande är absolut värt besväret för en snabbvisit till ungdomsdagaranas bekymmerslösa state of mind.

Idag blir det jobb @ Donken, följt av jobb på wonk, följt av ett fåtal timmars sömn för att sedan återvända till snabbmatslandet. Men pengar blir det. Det enda sura är att jag idag sov så jävla länge att jag inte hann hämta biofåtöljerna som jag skulle ha köpt. Det hade varit en så jävla cool inredningsdetalj.. Ska bara inte gå händelserna i förväg nu, ngt kan fortf gå fel så att lägenheten inte blir min denna gången heller. Fast å andra sidan ska man inte vara en pessimist. Får väl se hur det går helt enkelt..

Dagen i-landsproblem; när jag lovar att köpa med mig mjölk hem finner jag allttid kylen tom på ens någon förnimmelse till mjölkpaket morgonen efter... Vilket idag ledde till att jag experimenterade med färdig chokladmjölk i morgonkaffet. Det blev rätt spännande faktiskt, rekommenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0