Roadkill

Rubriken målar upp en ganska bra bild över hur jag känner mig idag. Igår vinade vi, spelade yatzi och åt chokladfondue hos kagan. Mycket trevligt, det är ett tidsfördriv som passar alldeles utmärkt en lill-lördag. Efter det skulle jag och alex hämta min cykel, men jag orkade inte cykla ända hem så jag däckade hos henne.. typ en halvtimme. Därefter vaknade jag oavbrutet för halsen gjorde sjukt ont och jag tror att jag hällde i mig ett par liter vatten, vilket inte alls hjälpte. Så imorse cyklade jag hem när hon gick till jobb och efter någon timme ringde jag och sjukanmälde mig.

Blev dock sjukt rädd när en överdrivet morgonpigg resturangchef svarade så jag nästan trodde att hon hoppade ut genom telefonen, hade förväntat mig att alex skulle svara så jag slapp förklara vad det var för fel på mig. Men Carro hade medlidande och tyckte jag lät krasslig så jag stannar hemma med gott samvete!

I brist på annat har jag som vanligt ritat mongolider (det är inte meningen, jag kan bara inte bättre) och börjat slipa på mina biostolar. Energin varade dock ca två minuter och nu ligger jag återigen i sängen med laptopen som magvärmare.

Kom och koka te åt mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0